ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To

Field does not validate

To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

  • RootNode

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 研究紀要
  2. 8

若者のための幅広く効果的なリーディング力をつける方法 : 六段階のアプローチの仕方

https://osaka-shoin.repo.nii.ac.jp/records/4279
https://osaka-shoin.repo.nii.ac.jp/records/4279
3bf764ef-127f-44ab-a9d6-63a01142fd72
名前 / ファイル ライセンス アクション
KI000802.pdf KI000802 (277.5 kB)
license.icon
Item type 紀要論文(ELS) / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2018-02-26
タイトル
タイトル 若者のための幅広く効果的なリーディング力をつける方法 : 六段階のアプローチの仕方
言語 ja
タイトル
タイトル A Six-Step Approach to Designing and Implementing a Successful Extensive Reading Plan for Young Learners
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
主題Scheme Other
主題 能力別リーディング教材、フォニックス、単語、動機
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Graded readers, Phonics, Vocabulary, Motivation
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ページ属性
内容記述タイプ Other
内容記述 P(論文)
記事種別(日)
ja
人文科学分野
記事種別(英)
en
Humanities
著者名(日) Minotti, Tony

× Minotti, Tony

en Minotti, Tony

Search repository
著者所属(日)
ja
大阪樟蔭女子大学学芸学部国際英語学科
著者所属(英)
en
Department of English as an International Language, Faculty of Liberal Arts, Osaka Shoin Women's University
抄録(日)
内容記述タイプ Other
内容記述 本論文は、効果的な 6 段階多読計画の実施方法を検討する。最初に、学習者の読解力を評価する 詳細な方法、そして読書計画で使用すべき段階別読本の種類を詳しく説明する。次に、多読計画を 実施する際の戦略、そして学習者を励ます方法に焦点をおく。ここでは、教員が学習者の前で朗読 するメリットを説明し、そして学習者を動機づける目的を検討する。最後に、多読計画の成果をあ げるために必要な支援や励ましについて詳しく述べる。本論文の段階を踏めば、あらゆる機関が学 習者向けの効果的な読書計画を構築することができる。
抄録(英)
内容記述タイプ Other
内容記述 This paper takes a six-step approach to the implementation of a successful extensive reading plan. A detailed approach explaining how to determine the reading level of the student, and the type of readers that should be used in the reading plan is explained in detail. The paper shifts its focus on the strategies that are used in implementing an extensive reading plan to methods that encourage students in the program. This is done by first explaining the advantage of reading out loud to students, and then examining the pur- pose of motivating the students. Finally, this paper details the support and encouragement needed for an exten- sive reading plan to succeed. By following the steps outlined in this paper institutions can build a successful reading plan for their students.
雑誌書誌ID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA12510644
書誌情報 ja : 大阪樟蔭女子大学研究紀要
en : Research Bulletin of Osaka Shoin Women's University

巻 8, p. 13-17, 発行日 2018-01-31
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-20 15:35:56.525308
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3