WEKO3
-
RootNode
アイテム
Osaka Shoin SAC : Balanced development of our learner community
https://osaka-shoin.repo.nii.ac.jp/records/2228
https://osaka-shoin.repo.nii.ac.jp/records/22283f07b5ab-bb92-404c-88d8-8b9f4d9b849c
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
Item type | 紀要論文(ELS) / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2009-01-31 | |||||||||||
タイトル | ||||||||||||
タイトル | Osaka Shoin SAC : Balanced development of our learner community | |||||||||||
言語 | en | |||||||||||
言語 | ||||||||||||
言語 | eng | |||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||
ページ属性 | ||||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||||
内容記述 | P(論文) | |||||||||||
論文名よみ | ||||||||||||
その他のタイトル | Osaka Shoin SAC : Balanced development of our learner community | |||||||||||
言語 | en | |||||||||||
著者名(日) |
マエダ, アン
× マエダ, アン
× 藤澤, 良行
× 小森, 道彦
|
|||||||||||
著者名よみ |
マエダ, アン
× マエダ, アン
× フジサワ, ヨシユキ
× コモリ, ミチヒコ
|
|||||||||||
著者所属(日) | ||||||||||||
大阪樟蔭女子大学学芸学部 | ||||||||||||
著者所属(日) | ||||||||||||
大阪樟蔭女子大学学芸学部 | ||||||||||||
著者所属(日) | ||||||||||||
大阪樟蔭女子大学学芸学部 | ||||||||||||
著者所属(英) | ||||||||||||
en | ||||||||||||
Osaka Shoin Women's University | ||||||||||||
著者所属(英) | ||||||||||||
en | ||||||||||||
Osaka Shoin Women's University | ||||||||||||
著者所属(英) | ||||||||||||
en | ||||||||||||
Osaka Shoin Women's University | ||||||||||||
抄録(日) | ||||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||||
内容記述 | This paper reports on the on-going development of the Self-access Center (SAC) at Osaka Shoin and focuses on the process of implementation of a model outlined in 2007. After providing background information on the framework, an overview of the activities for the past year will be briefly summarized followed by a look at the cooperative and collaborative environment provided to the learners to enhance their self-directed learning skills. The results yielded from a survey taken 15 months after opening appear to indicate that the support offered by the SAC has achieved some of its goals while other areas require more time and resources. | |||||||||||
雑誌書誌ID | ||||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||||
収録物識別子 | AA11643143 | |||||||||||
書誌情報 |
大阪樟蔭女子大学学芸学部論集 巻 46, p. 39-49, 発行日 2009-01-31 |